Forum www.darkpiratesmgw.fora.pl Strona Gwna www.darkpiratesmgw.fora.pl
miedzygalaktyczni wojownicy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

mam pytanie jestem pierwszy raz w ciąży ale nie byłam jes

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkpiratesmgw.fora.pl Strona Gwna -> MGW Darkpirates
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Admira



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Sob 8:06, 05 Kwi 2014    Temat postu: mam pytanie jestem pierwszy raz w ciąży ale nie byłam jes

Monika Nowosadko - po 93cm
[link widoczny dla zalogowanych]
T.02076256879, Usuwanie Blizn w Londynie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

?source=oo [link widoczny dla zalogowanych] Gorzej przy ladowaniu bo wtedy przez cisnienie uszy sie zatykaja.
do \ja nie noszę tego typu\ ale nie rozmawiamy o konkretnym kroju! ale z nim tak nie musi byc,ze wyjezdza,to nie znaczy.ze bedzie sie puszczac na prawo i na lewo,to nie zadna regula. jak żel podchodzi powietrzem tzn ze cos bylo nie tak z przgotowaniem płytki. Ja spalam z książka kucharska . Mój naturalny kolor to ciemny blond-wrecz brąz. [link widoczny dla zalogowanych]
co do malych miejscowosci to powoli sie to zmienia, niestety. tego pręcika widać od kolczyka, a teraz widać go tak gdzieś z połowe, a skóry na nim mam z 5 mm . To nie artykuł o klinice, to forum. czemu? Siakus91, ten Orzechowski zawsze taki niemiły jest? pozdrawiam i zycze wszystkim staraczkom powodzenia upsss sorki za bledy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Pracuje tam pani Danuta Banaś, która jak na mój gust jest najlepszą fryzjerką EVER!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odpowiedz sobie sama na to pytanie. [link widoczny dla zalogowanych] Ja już od rana z Kubusiem w domku.
schudnij 10 kg....dla tych z tłuszczykiem...to i on się zmniejszy Ja byłam bardzo zadowlona i nigdy nie zalowałam. Mój maż odebrał paczkę i pyta: Jutro ide do fryzjera bo musze znow gore skrocic ogolnie chcialabym z nimi cos innego zrobic ale nie wiem co... JEST NAWET TAKIE PRZYSLOWIE - 2JABLKA Z WIECZORA NIE TRZEBA DOKTORA [link widoczny dla zalogowanych]
Nawet jeśli od niego teraz odejdziesz to nie masz pewności że będzie dobrze. co mam zriobic!!!! Więc 13 tyg i 7 dni, i ten dzień to również początek 15 tygodnia jest Mieszka juz tam jakies 3-4 lata. Ja tak patrze sobie i widze ze jakies nogi mi przed oczami lataja i pytam czy ktos tam jeszcze lezy na lozku ze mna a reszta dziewczyn faktycznei przepadla. A ja jestem złośliwa,ale wolno mi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyno , co Ty robisz o tej porze?
[link widoczny dla zalogowanych]
na post z 2006r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, że jedni lekarze zlecają badania na toxo a inni pytają a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uderzenia goraca. [link widoczny dla zalogowanych] i bede ta diete stosowala tak jak Ty-czyli jesli dobrze zrozumialam to na sniadanie pijemy maslanke i do tego jablko i pozniej przez caly dzien zupe?
Tomaszewskiej (bardzo miła i profesjonalna), która znów od ręki skierowała mnie do drzwi obok te same badania na obecność przeciwciał IgG i IgM, jak również dodatkowo na badanie IgG awidności. przegrana wiem jak Ci cięzko ale po burzy zawsze wychodzi słońce Myślę,że takie maluchy to szybko by zapomnieli. Wlosy i paznokcie to efekt dlugotrwalej choroby pecherza ktory wreszcie wyleczylam. Ja robiłam akurat zabieg na twarz z maską kolagenową i zwykły nawilżający. [link widoczny dla zalogowanych]
W każdym razie zmniejszyć działania niepoządane ze strony układu pokarmowego pomagało mi Enterol i Espumisan mnie , ale to nie musi być prawda, jest tak: to ma byc ta z jedna dziurka na koncu czy kilkoma po bokach? Jesli natomiast chce Pan dyskutowac ze mna warunki ugody, to - choc jest na to troche pozno, ze wzgledu na wydatki, ktore ponioslam w zwiazku z przygotowaniem do procesu - jestem gotowa podjac dyskusje. kurde znowu jakiś nawiedzony nam sie trafił.Chyba góra ma tu jakiegoś swojego człowieka do dywersji Mój znajomy został juz przesłuchany i wszyscy świadkowie. *********************************
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziekuje Ci za rady i za życzenia na dzien Kobiet.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z zawodu jestem fryzjerką i są DWA sposoby ściągania koloru jakie znam, także dziewczyny jest nadzieja 1: może modna ostatnio Paris Hilton?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://3.rakzmw.org/prodotti/scheda_sintetica .asp?cod=1+17 [url]http://numero-privato-telecom.bmfcxx.org/ [url]http://lamellare-dimensioni.qpjnvy.org/ [/url] [url]http://smaltimento-computer-usato-verona.uwlb fm.org/ [/url] [u]http://scarcerata-carabiniere-perugia.orjndo. [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczególnie nowa kolekcja jest beznadziejna. [link widoczny dla zalogowanych] Oczywiście najpierw były ruuude :-/ Teraz bardzo bym chciala mieć spowrotem swoj kolor.
10 kg mniej w 12 czyli ostatnim dniu głodówki. Bez sensu,to tak jakby zaszedł do ftyzjera a on powiedział że nie ma nożyczek,jak to nie ma sprzetu>??To co wg Ciebie kupili kolorową pościel i porody dbierają???Sprzęt jest.Mam wrażenie że mślisz ze te 1000zł to leci na tą pościel. Pozdrawiam. Moj chlopak juz nie moze mnie sluchac ale dawno stwierdzil ze jesli czuje ze musze to mam jechac. Mieszkam w USA, i tutaj mialam to robione, ale u polskiego lekarza od stop. [link widoczny dla zalogowanych]
Zgięcia mam jakies 75-80 stopni 6 tygodni po ściągnięciu, najlepiej na zgięcie działa leżąc na brzuchu zginać to kolano, pomaając sobie zdrową nogą i drugie ćwiczenie, probować uklęknąć na pieska i sie bujać do przodu i do tyłu, tak zeby bujając sie do tyłu, kolano się zginało, zwyczajnie jakbysmy chcieli usiąśc na piętach Cwiczenie generalnie śmieszne i cwicze jak nikt nie widzi, ale mega duzo daje, bo jakieś 3 tygodnie temu miałam zgięcia 40 stopni tylko. Przez niego ctracilam duzo znajomych. Zajrzałam na nasz stary topik, bo... Mogło dojść do obsunięcia się któregoś z kręgów szyjnych-wówczas polecam wyzytę u kręgarza-lekarz oczywiście to skrytykuje, ale nie warto w tej kwestii go słuchać (lekarze są poprostu przeciwni leczeniu za pomocą metod naturalnych bądź homeopatii) ja mam dzisiaj kiepski nastrój niechce mi sie nic najbardiej to spalabym ,spała,spała...........marze zeby sie porzadnie wyspac bo chodze do tyłu.... bo ja mam ciemne i długie i mi się bardzo niepodobają i chciałabym się ich pozbyć ale nie wiem jak kasiuchna24
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkpiratesmgw.fora.pl Strona Gwna -> MGW Darkpirates Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin